بازدید 2476
۶

شهادت دو مامور مبارزه با مواد مخدر در یاسوج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شهادت ۲ مامور مبارزه با مواد مخدر در جاده یاسوج طی درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 21 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علی وارستگی اظهار کرد: امروز و در راستای طرح امنیت اجتماعی، مأموران مبارزه با مواد مخدر در جاده یاسوج، محدوده پل قره به دو خودروی ۴۰۵ و سمند مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

سرهنگ وارستگی با اشاره به اینکه رانندگان این خودروها از دستور پلیس سرپیچی کردند، افزود: پس از تعقیب و گریز مأموران پلیس با قاچاقچیان متأسفانه یکی از نیروهای این فرماندهی به شهادت رسید.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از نیروها نیز مجروح و دقایقی بعد به فیض شهادت نائل شد.

ستوان یکم حمید درخشان و ستوان یکم مهدی امینی از مأموران خدوم فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خدا رحمتش کند.
سلام روحشان شاد.
تعقیب کردند،شهیدشدند؟!!!!!
یعنی واقعا اینقدر مردم را ... فرض کردند که اینچنین به اصطلاح خبررسانی میکنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
درست بخون
زمانی شبکۀ منو تو کل هنرش طبخ غذای من در آوردی توسط عده ای لمپن بود . کل آرزوی اینترنشنال داشتن چند هزار بینندۀ ثابت بود . جمهوری اسلامی مانند کوهنوردی که هر از چند گاه می ایستد و با ابزارهای همراش مسیر را بررسی می کند و اگر لازم بود اصلاح ، بنشیند و به این فکر کند که کدام راه غلط را رفته که رسانه های استعمارگران تبدیل شده اند به پای ثابت منازل . با وجود آنکه عموم مردم می دانند که شبکه های انگلیسی جز نابودی ایران را نمی خواهند اما باز هم مشتریشان هستند . این نباشد که غفلتی از نوع خوارزمشاهیان به سراغمان بیاید و یک بار دیگر طعم تلخ هجوم مغول های این دوران را ، بچشیم . شمشیر به شدت در مقابل سوء مدیریتها و دزدیهای به ظاهر خودیها کند شده و این اولین اولویت اصلاح مسیر است .
لابد واژگون شدند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی